بلاگ

عوامل موثر در عمر تسمه

تشخیص بهترین زمان تعویض تسمه تایم

عوامل موثر در عمر تسمه

آیا می‌دانید چه عواملی در طول عمر تسمه تاثیرگذار می‌باشد؟ یا چگونه می‌توان عمر تسمه را افزایش و یا کاهش داد؟

تسمه سنترال

در حالت کلی توجه به برخی از نکات مهم نگهداری تسمه تایم می‌تواند سبب جلوگیری از کوتاه شدن عمر این محصولات گردد و داشتن اطلاعات مفید در این باره سبب می‌شود تا افرادی که به صورت عمده یا خرده اقدام به خرید تسمه کرده‌اند، بتوانند از آسیب رسیدن به این محصولات جلوگیری کنند.

پس جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اطلاع از عوامل موثر در جلوگیری از کاهش عمر تسمه تا آخر متن همراه ما باشد.

عوامل موثر در عمر تسمه

عمر تسمه

تسمه‌ها از رایج‌ترین قطعاتی هستند که جهت منتقل کردن نیرو از موتور به قسمت‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند که این محصولات دارای تنوع بالایی بوده و در دستگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند که خوشبختانه در حال حاضر کمپانی‌های بسیار زیادی در سراسر دنیا در رابطه با تولید انواع تسمه فعالیت می‌کنند در نتیجه امکان دسترسی سریع افراد به انواع تسمه ها با کیفیت تضمین شده به راحتی امکان‌پذیر است.

همان گونه که می‌دانید توجه به شرایط استاندارد نگهداری تمام محصولات سبب می‌شود تا بتوان بهترین عملکرد را از محصول دریافت نمود و از بروز خرابی و یا هرگونه مشکل در دستگاه و یا محصول خاص جلوگیری نمود.

مخصوصاً اگر صحبت از شرایط نگهداری استاندارد قطعات خاصی باشد که نقش اساسی را در دریافت عملکرد مناسب، دستگاه خاص ایفاء می کنند در نتیجه بحث بسیار حساس‌تر می‌شود و باید توجه خاصی به این مورد گردد.

و با مدنظر قرار دادن این موضوع که تسمه‌ها جزو مهم‌ترین قطعات انتقال انرژی در خودرو از بخش موتور به قسمت‌های دیگر هستند در نتیجه حتماً باید صاحبان خودروها اطلاعات کاملی را در رابطه با افزایش طول عمر تسمه تایم داشته باشند.

همان طور که می‌دانید از انواع تسمه ها در تولید ماشین آلات کشاورزی، ماشین آلات صنعتی انواع تجهیزات مورد استفاده در معدن و در خودروها استفاده می‌شود.

از طرفی بروز هرگونه تغییر در ساختار اصلی تسمه می‌تواند باعث بروز مشکلاتی گردد که این مشکلات با علائم خاصی همراه هستند

و با توجه به اینکه وجود مشکل با علائم غیر عادی در خودروها همراه می‌باشد که افراد در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر عادی، باید نسبت به بررسی سریع و دقیق تسمه اقدام کنند و در صورت وجود کوچکترین مشکلی باید خیلی سریع تسمه تایم را عوض نمایند.

برای مثال وجود مشکل در بخش دنده‌های تسمه می تواند سبب ایجاد لرزش شود و اگر کوچک‌ترین تغییری در قسمت دنده‌های تسمه ایجاد شده باشد در این حالت خیلی سریع باید تسمه خراب را با یک تسمه جدید جایگزین کرد.

که معمولاً عدم توجه به نگهداری مناسب تسمه سبب بروز مشکلاتی در بخش دنده‌ها یا دندان‌های تسمه می‌گردد.

عمر تسمه

شرایط نگهداری تسمه

اکثر تسمه‌هایی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند با هدف انتقال قدرت در دستگاه استفاده می‌شوند.

فرقی نمی‌کند از چه نوع تسمه‌ای استفاده نمایید چون توجه به شرایط نگهداری هر کدام دارای اهمیت خاصی بوده و باعث می‌شود تا بتوان علاوه بر افزایش طول عمر محصول، سبب دریافت بهترین عملکرد شد.

همچنین برخی از افراد ممکن است به صورت عمده اقدام به خرید تسمه کنند در نتیجه حتماً باید در رابطه با شرایط نگهداری صحیح این محصولات اطلاعاتی داشته باشند تا بتوانند از بروز مشکل در محصولات جلوگیری نمایند.

برای مثال از مهم‌ترین نکات مهم نگهداری صحیح تسمه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تسمه‌ها باید در محیط‌های بدون رطوبت نگهداری شوند.
  • دمای مناسب جهت نگهداری تسمه حدود ۱۵ تا ۳۵ درجه می‌باشد.
  • اگر جزو افرادی هستید که به صورت عمده اقدام به خرید تسمه کرده اید و قصد نگهداری بلند مدت این محصولات را در انبار دارید در این صورت حتماً باید توجه داشته باشید که میزان رطوبت محیط نباید بیشتر از ۷۰ درصد باشد.
  • به هیچ عنوان نباید تسمه‌ها زیر نور مستقیم خورشید قرار بگیرند.

قراردادن تسمه‌ها در جوار مواد خاصی مانند انواع روغن، انواع مواد سوختنی، انواع مواد شیمیایی و آب توصیه نمی‌گردد و باید به این مورد توجه شود.

  • دقت داشته باشید که حداکثر تا ۷ سال بعد از تولید تسمه می‌توانید از این محصولات در انبار نگهداری کنید.

عوامل موثر در کوتاه شدن عمر تسمه

رانندگی صحیح و توجه به برخی از موارد خاص در خودروها سبب می‌گردد تا بتوان از کوتاه شدن عمر تسمه جلوگیری نمود.

همچنین در سایر تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی که از تسمه استفاده می‌شود استفاده مناسب و اصولی از دستگاه سبب می‌گردد تا از کوتاه شدن عمر تسمه جلوگیری نمود.

در واقع تمام دستگاه‌ها و تجهیزات به مراقبت نیاز داشته و در صورت استفاده مناسب، بهترین عملکرد را خواهند داشت.

در لیست زیر به چند نمونه از نکات مهم تاثیرگذار در طول عمر تسمه تایم خودرو  اشاره شده است:

  • زیاد شدن ناگهانی سرعت خودرو
  • کاهش ناگهانی سرعت خودرو
  • عدم توجه به حداکثر سرعت در دنده‌ها
  • رد کردن سرعتگیرها با سرعت بسیار زیاد
  • وجود مشکل در قسمت هرزگرد که می‌تواند باعث تغییر محل و یا پارگی تسمه گردد.
  • عدم تنظیم میزان کشش تسمه(شل بودن و یا سفت بودن)
  • تعویض تسمه به صورت غیر اصولی و قرار نگرفتن صحیح تسمه در جای خود

تمیز نبودن جای تسمه (باید بدون هیچ گونه روغن، زنگ زدگی و گرد و غبار باشد)

  • خراب بودن بخش‌های دیگر در خودرو که روی عملکرد تسمه تاثیر می‌گذارند.

تعویض نکردن هرزگرد هنگام تغییر تسمه

عوامل موثر در کوتاه شدن عمر تسمه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع تسمه صنعتی و اطلاع از قیمت اجناس، با ما در ارتباط باشید.

  • نکات موثر در طول عمر تسمه

توجه به نکات بیان شده در لیست زیر سبب می‌شود تا طول عمر تسمه افزایش یابد و بتوان از بروز مشکلات جدی جلوگیری نمود:

  • به هیچ عنوان نباید ابزارها و یا وسایل خاصی بر روی تسمه قرار داده شود.
  • باید به صورت منظم تسمه‌ها مورد بررسی قرار بگیرند و نسبت به تعویض صحیح و منظم تسمه‌ها باید دقت شود.
  • از مهم ترینگزینه‌هایی که سبب می‌شود تا بتوان بیشترین بازدهی را از تسمه دریافت نمود این می‌باشد که موقع خرید محصول باید توجه داشته باشید که تسمه‌ها بدون ترک خوردگی، بدون شکستگی و بریدگی باشند و تمام دنده‌ها باید به صورت سالم باشند.
  • توجه داشته باشید که اگر اقدام به تعویض تسمه تایم می‌کنید در این صورت باید هرزگرد، پولی و واتر پمپ را هم تعویض نمایید.

چون خراب بودن هر کدام از این موارد می تواند باعث شود تا طول عمر مفید، تسمه کاهش بیابد.

مزایای استفاده از تسمه تایم سالم

تمام تسمه‌ها از لاستیک‌هایی با مقاومت بالا تولید شده‌اند که انواع مختلفی داشته و به وفور در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند

این محصولات به وسیله کمپانی‌های مختلف تولید می‌شود که بحث  نگهداری صحیح این محصولات بسیار مهم بوده و هزینه چندانی ندارد تنها کافی است به چند نکته بسیار ساده ولی مهم توجه کنید تا بتوانید بهترین بازدهی را از این محصولات دریافت کنید.

در  واقع می‌توان گفت مواردی که سبب افزایش طول عمر تسمه می‌شوند تاثیر مستقیمی بر روی مزیت‌های تسمه تایم دارند.

از جمله مزیت‌های خاص تسمه تایم سالم می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انتقال قدرت با سرعت بسیار بالا انجام می‌شود.
  • امکان تعویض آن بسیار راحت می‌باشد.
  • هیچ چگونه صدایی را ایجاد نمی‌کند.
  • مقاومت بسیار بالایی را در رابطه با نیروی کششی دارد.

سبب بهتر شدن عملکرد درایو می‌گردد.

مزایای استفاده از تسمه تایم سالم

جنس تسمه و تاثیر آن در طول عمر تسمه

محصولاتی که دارای کیفیت عالی هستند طول عمر زیادی را دارند و بهترین بازدهی را از خود نشان می‌دهند.

فرقی نمی‌کند شما اقدام به خرید چه محصولی می‌کنید در صورت خرید محصولاتی که به وسیله برندهای معتبر خریداری شده است به راحتی می‌توانید بهترین و بیشترین استفاده را از محصول داشته باشید بدون اینکه کوچک‌ترین مشکلی به وجود بیاید.

در بحث عمر تسمه تایم نیز این مورد صدق می‌کند این محصولات اکثراً از جنس لاستیک، پلی اورتان، انواع الیاف، سیم  یا پی‌وی‌سی هستند که دارای طول عمر مشخصی می باشند که باید بعد از مدتی تعویض گردند و اگر مواد اولیه ای که برای تولید این محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد با کیفیت فوق العاده بالا باشند در این حالت طول عمر زیادی را خواهند داشت.

بررسی انواع تسمه تایم‌های صنعتی

از انواع تسمه‌های صنعتی هنگام ساخت ماشین آلات مختلف استفاده می‌شود. تسمه تایم‌ها دارای اندازه‌های مختلفی هستند که متریال‌های خاصی را دارند.

در لیست زیر رایج ترین تسمه تایم‌های صنعتی مورد بررسی قرار گرفته‌اند:

  • بررسی تسمه برزنتی

نام دیگر این محصول تسمه قاشقک می‌باشد که معمولاً از انواع پارچه در ساخت این محصول استفاده می‌شود و هدف استفاده از آن منتقل کردن مواد در صنایع متفاوت می‌باشد.

در برخی از حالات ممکن است از فلز برای ساخت این تسمه‌ها استفاده گردد ولی معمولاً از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته می‌شوند که پارچه‌های خاصی هم جهت تولید این محصولات در کنار پلاستیک استفاده می گردند.

  • بررسی تسمه نقاله

تسمه‌های نقاله با نام دیگر تسمه کانوایر شناخته شده هستند که از حساسیت بسیار پایینی برخوردار می‌باشند و برای منتقل کردن مواد در نقاله های صنعتی استفاده قرار می گیرند.

لازم به ذکر است که جهت ساخت این محصولات از لاستیک‌های با کیفیت و پلی اورتان استفاده می‌گردد.

تسمه سنترال

  • بررسی تسمه انتقال قدرت

محل قرارگیری این تسمه‌ها بر روی پولی می‌باشد و مشابه با تسمه وی بلت هستند که در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها استفاده می گردند و هدف استفاده از این محصولات انتقال قدرت است.

  • بررسی تسمه وی بلت

این نوع تسمه‌ها در دسته تسمه‌های انتقال قدرت قرار داشته و اکثراً در انواع ماشین آلات صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از زمان‌های گذشته تاکنون از این تسمه ها استفاده می‌شده است این نوع تسمه‌ها دارای ویژگی‌های متفاوت و خاصی هستند که این ویژگی سبب جلوگیری از لرزش بر روی پولی می‌گردد.

همچنین میزان مقاومت این تسمه ها در برابر کشش بسیار زیاد می‌باشد و دلیل این ویژگی هم استفاده کردن از متریال‌های خاص و مواد با کیفیت، موقع تولید محصول می‌باشد

که خوشبختانه امروزه برندهای معتبر زیاد انواع تسمه ها را به بازار عرضه کرده‌اند و امکان دسترسی به محصولات با کیفیت از طریق عرضه کنندگان مطمئن به راحتی امکان‌پذیر شده است.

طراحی این نوع تسمه‌ها به صورت خاص انجام شده و انعطاف پذیری بسیار بالایی را دارند و می‌توان گفت که مقاومت این تسمه‌ها نسبت به انواع دیگر زیاد بوده و این مورد  جزو مزیت‌های اصلی این محصول به حساب می‌آید.

  • بررسی تسمه‌های گرد

این تسمه‌ها به صورت دایره شکل هستند که دارای شیارهایی با زاویه ۶۰ درجه در قسمت درونی می باشند .

لازم به ذکر است که نصب این تسمه ها بسیار راحت بوده و بهترین گزینه جهت استفاده در موتورهای کوچک با قدرت پایین می‌باشند.

  • بررسی تسمه‌های چند شیاری

این نوع تسمه‌ها بهترین گزینه جهت انتقال قدرت هستند و در سیستم‌های متفاوت و وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرند که شکل ظاهری این محصولات بدین صورت می‌باشد که از ترکیب چند تسمه وی شکل در کنار هم تولید می‌شوند .

اگر بخواهیم این محصولات را از لحاظ کیفیت بررسی کنیم می‌توان گفت که دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند و دارای انعطاف پذیری بالایی می‌باشند.

در صورت خم شدن هم دچار شکستگی و یا تغییری شکلی نمی‌شوند و این مورد هم سبب شده است تا بتوان عملکرد مناسبی را از محصول دریافت نمود.

  • بررسی تسمه آجدار

تسمه‌های آجدار گزینه مناسبی جهت استفاده در انواع لوازم خانگی می‌باشند و دارای شکل ظاهری وی مانند هستند که شیارهای موجود در روی این تسمه سبب شده است تا میزان استحکاک بین پولی و تسمه به حداکثر میزان خود برسد.

  • بررسی تسمه تایمینگ

این تسمه‌ها در دسته تسمه‌های صنعتی قرار دارند که  مهم‌ترین هدف استفاده از این محصولات انجام زمان بندی برای موتورهای احتراق می‌باشد در واقع زمان باز و بسته شدن دریچه‌های سوخت و هوا  توسط این محصولات تنظیم می‌گردد.

توجه نمایید که طول این تسمه‌ها ثابت بوده ولی دارای عرض متفاوتی می‌باشند.

تولید کنندگان برای اینکه از افزایش طول این محصول جلوگیری کنند، به همین دلیل موقع ساخت آن از کوردهای فلزی استفاده می کنند.

این محصولات در بازار به دو حالت تسمه تایمینگ بسته و تسمه تایمینگ باز قابل دسترسی می‌باشند.

اکثراً در صنعت خودروسازی هم در موتورهای احتراق داخلی از این محصولات استفاده می‌گردد.

محصولات پیشنهادی

چرا باید از تسمه تایمینگ‌های صنعتی استفاده نمود؟

چرا باید از تسمه تایمینگ‌های صنعتی استفاده نمود؟

دستگاه‌های مختلف و انواع ماشین آلات که در اکثر کارخانه‌ها و کارگاه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند نیاز به انتقال قدرت با سرعت‌های مختلف را دارند به همین دلیل امروزه انواع تسمه‌های صنعتی دارای جایگاه بسیار خاصی در صنعت هستند.

تسمه‌های صنعتی بر حسب کاربردی که دارند در اندازه‌های متفاوت با قطرهای معین تولید می‌شوند.

که ساخت این محصولات باید بر حسب استانداردهای خاص انجام شود و در صورت غیر استاندارد بودن، این قطعات از محل خود خارج می‌شوند و این مورد می‌تواند سبب از کار افتادن و خراب شدن دستگاه مربوط گردد.

در نتیجه حتماً باید موقع خرید به ویژگی‌های خاص محصول توجه گردد و باید توجه داشته باشید که خرید این محصولات را از محل‌های عرضه معتبر انجام دهید در این صورت است که می‌توانید عملکرد مناسبی را دریافت نمایید.

بررسی عمر تسمه تایم خودروهای مختلف

هنگام ساخت خودروهای مختلف از انواع تسمه تایمینگ‌ها با اندازه‌های متفاوت استفاده می‌شود که در این میان هر کدام از این محصولات دارای طول عمر مشخصی بوده و رانندگان حتماً باید بعد از زمان مقرر نسبت به تعویض تسمه تایم اقدام نمایند

که نوع رانندگی، شرایط جاده، سالم بودن قطعات دیگر، بروز تصادفات از موارد مهم دیگری هستند که همگی در بحث طول عمر تسمه تایمینگ‌های خودرو تاثیرگذار می‌باشند.

و به هیچ عنوان نمی‌توان طول عمرثابتی را برای تمام تسمه تایم‌ها تعریف کرد. همچنین لازم به ذکر است که کیفیت مواد اولیه‌ای که در تولید تسمه تایمینگ خودرو استفاده می‌شود هم تاثیر مستقیمی را در طول عمر تسمه این قطعات دارند.

در حالت کلی اگر بخواهیم طول عمر خاص را برای تایمینگ بلت خودرو مشخص کنیم باید موارد زیر را مد نظر قرار دهیم:

معمولا در خودروهای قدیمی طول عمر تسمه ها از ۶۰ هزار کیلومتر تا ۱۰۰ هزار کیلومتر بود ولی در خودروهای امروزی این میزان از ۱۳۰ هزار کیلومتر تا ۱۶۰ هزار کیلومتر تغییر کرده است.

و در برخی از جدیدترین خودروها که در بازار وجود دارند این میزان می‌تواند تا ۲۵۰ هزار کیلومتر متغیر باشد.

نکته مهم دیگری که در این میان وجود دارد این می‌باشد که دیگر کیفیت مواد اولیه امروزی قابل مقایسه با کیفیت مواد اولیه در زمان‌های گذشته نیست.

پس بهتر است رانندگان درکوتاه ترین زمان در رابطه با تعویض تسمه تایم خودرو اقدام کنند. در پس تعویض سریع و منظم تسمه تایم خودرو باعث می‌شود تا بتوانید با حداقل هزینه از بروز مشکلات و خرابی‌های جدی در خودروها جلوگیری کنید.

اگر بخواهیم طول عمر تسمه تایم پراید را مورد بررسی قرار دهیم می‌توانیم بگوییم که در هر ۶۰ هزار کیلومتر بهتر است نسبت به تعویض این آن اقدام کنید.

  • تعویض تسمه تایم کوییک بین ۶۰ تا ۷۰ هزار کیلومتری توصیه می‌گردد.
  • بهترین زمان برای تعویض تسمه تایم تیبا تا ۶۰ هزار کیلومتر می‌باشد.
  • میزان عمر تسمه تایم پژو ۴۰۵ حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار کیلومتر برآورد شده است.
  • طول عمر تسمه تایم ال ۹۰ تا 40 هزار کیلومتر می‌باشد.
  • طول عمر تسمه تایم سمند تا ۶۰ هزار کیلومتر است.
  • طول عمر تسمه تایم ۲۰۶ تا 60 هزار کیلومتر می‌باشد.
  • طول عمر تسمه تایم دنا تا ۶۰ هزار کیلومتر است.

چه تفاوتی بین تسمه تایم و زنجیر تایم وجود دارد؟

 

چه تفاوتی بین تسمه تایم و زنجیر تایم وجود دارد؟

تسمه تایم و زنجیر تایم در نوع ساختار با هم تفاوت دارند و در صورت کلی هدف استفاده از هر دو یکسان است ولی هنگام تولید تسمه تایم از لاستیک استفاده می‌شود در صورتی که برای ساخت زنجیر تایم از فلز استفاده می‌گردد.

همچنین استفاده از لاستیک در تولید تسمه تایم سبب شده است تا صدای زیادی ایجاد نکند.

و میزان فرسایش تسمه تایم نسبت به زنجیر تایم زیاد است

همچنین از تفاوت‌های دیگر بین این دو قطعه می‌توان به طول عمرشان اشاره نمود که زنجیر تایم‌ها دارای طول عمر بسیار زیادی هستند و دچار فرسایش نمی‌شوند.

زنجیر تایم‌ها صدای زیادی را موقع کار ایجاد می‌کنند و در صورت پارگی، آسیب‌های بسیار جدی را به دستگاه وارد می‌کنند.

همچنین بحث تعمیر زنجیر تایم در مقایسه با تعمیر تسمه تایم بسیار سخت‌تر می‌باشد و وزن زنجیرتایم در مقایسه با تسمه تایم زیاد است.

علائم خرابی تسمه تایم

در لیست زیر به چند نمونه از علائم خرابی تسمه تایم اشاره شده است:

  • خاموشی خودرو

از بین رفتن دنده‌های موجود در روی تسمه تایم سبب می‌شود تا تسمه تایم لیز خورده و به درستی در محل خود قرار نگیرد و این مورد هم سبب خاموش شدن موتور می‌گردد.

  • سبب خراب شدن موتور می‌گردد.

یکی از دلایل احتراق ناقس در بخش پیشرانه، وجود مشکل در تسمه تایم می‌باشد.

در واقع احتراق به وجود آمده سبب خاموش شدن موتور می‌شود که در صورت سهل انگاری و عدم تعویض به موقع ممکن است مشکلات جدی برای موتور خودرو ایجاد گردد و خسارات زیادی را متحمل شوید.

  • تشخیص نوع دود اگزوز

اگر دود خارج شده از اگزوز بخار آب باشد در این صورت می‌تواند نشان دهنده وجود مشکلاتی در تسمه خودرو بوده که بحث تشخیص این مورد ممکن است برای بسیاری از افراد سخت باشد و تنها افراد حرفه‌ای وتعمیرکاران می‌توانند این مورد را تشخیص دهند.

سنترال بلت مرکز فروش انواع تسمه تایم

امروز مراکز عرضه بسیار زیادی در دنیای واقعی یا در دنیای مجازی وجود دارند که در رابطه با فروش انواع تسمه تایم خدمات ارائه می‌دهد

و با توجه به اینکه بحث کیفیت تسمه تایم بسیار حائز اهمیت است و نقش اساسی را در دریافت عملکرد مناسب از دستگاه یا خودرو دارد در نتیجه افراد باید توجه کنند که خرید این محصول را از مجموعه‌های معتبر انجام دهند.

متاسفانه در بسیاری از مواقع افراد می‌پندارند که خرید محصول با کیفیت به معنای پرداخت هزینه‌های زیاد است در صورتی که این چنین نیست شما در صورت پیدا کردن معتبرترین محل خرید می‌توانید بهترین محصولات را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

و با توجه به اینکه امروزه محصولات تقلبی در بازار بسیار زیاد شده است و افراد سودجو بسیار زیادی وجود دارند که محصولات درجه ۳ را با نام محصولات برندهای خاص عرضه می‌کنند در نتیجه حتماً باید در خرید تسمه تایم توجه داشته باشید و تنها به مراکز معتبر و مطمئن برای خرید مراجعه کنید.

که خوشبختانه در حال حاضر وجود مجموعه‌های معتبر و مطمئنی مانند مرکز فروش سنترال بلت سبب گردیده است تا امکان دسترسی به انواع تسمه تایم صنعتی یا غیر صنعتی با انواع مدل‌ها و با قیمت بسیار مناسب به راحتی امکان‌پذیر شود.

همچنین با خرید اینترنتی تسمه تایم از مرکز فروش سنترال بلت علاوه بر کاهش هزینه‌ها می‌توانید باعث صرفه جویی در زمان شده و به محصولات برندهای معتبر با مناسب‌ترین قیمت دسترسی داشته باشید.

مهم ترین هدف مجموعه سنترال بلت جلب رضایت تمام مشتریان می‌باشد به همین دلیل همیشه محصولاتی که توسط برندهای معتبر تولید شده‌اند را به فروش می‌رساند در نتیجه هیچگونه نگرانی در رابطه با بحث کیفیت تسمه تایم وجود ندارد.

تسمه سنترال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *