ما همگام با پیشرفت صنعت کشور و با بهره گیری از تجربیات موفق پیشین خود در زمینه تأمین انواع تسمه خودرو، اقدام به ایجاد درگاه اینترنتی و فراهم آوردن شرایطی برای ارائه خدمات بهتر نموده ایم. همچنین با ارائه ی محصولاتی از معتبرترین برندهای دنیا برای انواع خودروها در راستای جلب رضایت و اعتماد شما مشتریان عزیز تلاش می کنیم. از آنجا که حوادث ناشی از پارگیِ تسمه می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به بار آورد تأکید “تسمه سنترال” همواره بر این است که با ارائه محصولات اصلی با کیفیت و دارای گارانتی، خطر بروز چنین حوادثی را تا حد ممکن کاهش دهد.

هر خرید =یک درخت 

برند “سنترال بلت” centralbelt

همیشه عادت دارم داستان برندهایی را بنویسم که در حال حاضر در اوج موفقیت هستند و شاید هم برای خود در ایران و یا در سراسر جهان نام و نشانی دارند. در مورد لوگوی آنها، داستان برندشان، تمام فراز و فرودهایی که در مورد برندشان داشتند… اما این بار تصمیم گرفتم از یک برند جوان بنویسم. نام این برند “سنترال بلت” است. یکی از دلایل انتخاب نامِ برند، این است که، آقای حسین میرزایی موسس آن دوست داشتند این برند بتواند قلب و مرکز فروش تسمه در کشور باشد و یکی دیگر از دلایلشان این است که چون اصالتا اهل استان مرکزی هستند، بخشی از نام و موجودیت استان مرکزی نیز در نام برندشان پیدا باشد. داستان برند “سنترال بلت” را به دلیل خلاقیت در ایده‌ای انتخاب کردم که شاید این برند را در سال‌های آینده به یکی از بهترین و موفق ترین برندهای انواع تسمه در ایران تبدیل کند. صاحب برند “سنترال بلت” آقای حسین میرزایی، یکی از دهه شصتی های فعالی که بعد از فارغ التحصیلی با مشکلاتِ پیدا کردن کار رو به رو می شود، درست مثل بقیه دهه شصتی ها! آنطور که خودش می گوید: از رزومه نوشتن و دنبال کار گشتن خسته شده بود؛ که به صورت خیلی اتفاقی یکی از دوستانش او را به کمک و همراهی دوستِ دیگری برای فروش تسمه ترغیب میکند. آقای میرزایی کار را شروع می‌کند و تجربیات لازم را به دست می‌آورد و کم کم بعد از به دست آوردن تجربه و جمع و جور کردن سرمایه اش، خودش به تنهایی کار را شروع می‌کند. حالا او یک کسب و کار کوچک و پرفروش راه اندازی کرده است. اما آنچه که مرا به سمت این برند نوپا جلب کرد، ایده زیبایش برای فرستادن انواع تسمه‌ به مشتریان بود؛ هر خرید =یک درخت 

آقای میرزایی برای فرستادن هر تسمه و با هر خریدِ مشتری، قولِ این را می دهد که یک نهال بکارد. آنچه که در پس این ایده است، این است که نهال ها را به افراد بی بضاعت یا معمولی می سپارد که دوست دارند در باغ یا زمینشان نهال بکارند. پس هر کسی با خرید یک تسمه با یک تیر دو نشان می‌زند. تسمه اش را می‌خرد و برند “سنترال بلت” برای او یک درخت روی کره زمین می کارد شاید شروعی باشد که کمربند سبز زمین را “سنترال بلت” کامل کند. “سنترال بلت” درختی برای مشتری میکارد که یکی از شش های زمین است؛ که به خریدار و خانواده‌اش و دیگر اعضای کره زمین اکسیژن و نفس هدیه می کند… سالهاست که در مورد برندینگ می نویسم و داستان برندها را برای دیگران بازگو می کنم. داستان برند “سنترال بلت” یکی از زیباترین این داستان هاست. آقای میرزایی امیدوار است بتواند مانند دیگر کشورهای آسیایی، چین و … یک کارخانه تولید تسمه در کشورمان داشته باشد. شاید بد نباشد کسانی که دنبال یک سرمایه گذاری خوب هستند، با این برند خوش ایده و خوش ذوق همراه شوند.

سبد خرید
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من